طراحی سایت

Wiki Article

کار ما استفاده از قالب های آماده نیست تک تک نمونه کارها کاملا اختصاصی و با ایده پردازی کد نویسی شده اند لطفا نمونه کارها را با دقت بررسی فرمایید. فروشگاه چرم نگار برند درمالیفت تهران جی پی اس مستر شوش ماتان دیزاین فروشگاه ایمن یاب فروشگاه ایران دیوالت فروشگاه ارمغان موبایل فروشگاه آهنکده فروشگاه پارس لوستر امیر کبیر تک فروشگاه زرین شاپ فروشگاه پرشین جم فروشگاه پابلیتو مستر جم فروشگاه سافتکس فروشگاه سیل کیبل شاپ فروشگاه تات آزمون تجهیز فروشگاه هنر کلاس فروشگاه ابزار تیک نمونه کارها

دو پارامتر مهم که می‌توانند به برگ برندۀ شما بدل شوند، عکس‌های باکیفیت و توضیحات محصول کامل هستند. از زوایای مختلف محصول عکس بگذارید تا بیننده راحت‌تر تصمیم بگیرد.

نمای کار باید کلی بوده و تمام صفحه را دربر گیرد تا بتواند پایداری و ثبات را القا کند. سبک نگارش باید زیبا و تخصصی بوده و مناسب با سلیقه مخاطبان و محتوای سایت باشد.

فرقی نمی‌کند که یک طراح سایت حرفه‌ای باشید یا تازه شروع به کار کرده باشید. در هر صورت، نگاهی به بهترین طراحی سایت های خارجی می‌تواند برای‌تان الهام‌بخش باشد.

از طرفی هم امکانات مختلفی مثل اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از طریق پیامک، پنل گزارش‌گیری، کیف پول و تسهیم وجوه هم دارد.

در اینجا به چند نمونه از ادامه مطلب طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم:

طراحی سایت باید در اولین نگاه هم میزبان خوبی برای بازدیدکنندگان باشد. خلاقیت در طراحی

بعد از انتخاب نام دامنه، باید هاست سایت خود را انتخاب کنید.

گرچه برای هر موضوعی، کلی انتخاب پیش رویتان است؛ اما حقیقتاً دستتان به اندازۀ ادامه مطلب زمانی که با دو روش قبلی سایت می‌سازید، بسته‌تر است.

طراحی وب سایت ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

ولی برای گرفتن درگاه پرداخت غیرمستقیم، نیاز نیست از هفت‌ خوان رستم ساخت وب سایت عبور کنید. کافی است ثبت‌نام کنید تا پس از احراز هویت، درگاه در اختیار شما گذاشته شود.

نام دامنه همان آدرس سایت شما است. در واقع، اگر سایت را یک ساختمان در اینترنت در نظر بگیریم، دامنه، آدرسی است که از طریق آن، دیگران می‌توانند این ساختمان را پیدا کنند.

 تجربه کاربری و محیط ازکی بسیار کاربرپسند و جذاب است. یکی از ویژگی‌های مهم طراحی، در نظر گرفتن مسیری مشخص برای کاربران است و این اتفاق منبع به‌خوبی در وب سایت ازکی افتاده است. استفاده از رنگ آبی ملایم و آیکون‌های مشخص و جذاب، کاربران را به‌خوبی به سمت هدفی که دارند هدایت می‌کنند.

پس از آن، باید توقع خودتان را زیر ذره‌بین ببرید. از حالا پیش‌بینی کنید که برای یک سال آینده، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و چه بازدهی‌ای را دارید؟

Report this wiki page