برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم

Wiki Article

علاوه بر این، بخش جستجوی سایت را به گونه‌ای می‌توانیم طراحی کنیم که محصولاتی که آماده‌ی فروش هستند و محصولاتی که تازه وارد سایت شده‌اند در دو بخش جداگانه نمایش داده شوند.

همانطور که گفتیم شما می توانید به کمک وردپرس با صرف هزینه بسیار کم، یک سایت با امکانات کامل داشته باشید؛ فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید.

در ابتدا باید بگوییم که ما برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی امکاناتی اولیه و اختصاصی در نظر خواهیم گرفت. به عنوان مثال قابلیت دسته‌بندی ویژگی‌ها، درج کلمات کلیدی محصول، روش‌های مختلف حمل کالا و سیستم مدیریت موجودی انبار جزو ویژگی‌های اولیه‌ای است که ما در طراحی سایت‌هایمان در نظر می‌گیریم.

شما به برای پرداخت هزینه آگهی ویژه به درگاه بانک متصل شده و می توانید هزینه را پرداخت نمایید.

توجه داشته باشید برخی از فلید های صفحه درج محصول جدید طبق اطلاعات فروشگاه پر شده اند. اما از آنجایی که یک فروشگاه می تواند از محل های مختلفی این محصول را به فروش برساند یا محصولات سایرین را در فروشگاه خود عرضه کند، شما می توانید اطلاعات فروشگاه را در برگه محصول ویرایش کرده و تغییر دهید.

بسیاری از کسب و کارها محدود به ایران نبوده و با سایر کشورها در ارتباط هستند، به همین دلیل سایتشان باید به نحوی طراحی شود که از زبان دیگری نیز پشتیبانی کند.

در این قسمت شما می توانید گزارشی از سفارشات در یک بازه تاریخ انتخابی داشته باشید.

فورا شما می گویید جزئیات بیشتری در مورد ماشین مورد نظر بیان نمایید. چه ماشینی ؟ برای انجام چه کارهایی به آن نیاز دارید؟ گاز سوز بودن ماشین برای شما یک مزیت محسوب می شود؟ مقدار بودجه شما چقدر است؟

زمانی که شما به سایت لاگین می کنید مستقیما وارد صفحه درج محصول می شوید.

علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

آیا اصول اولیه سئو درطراحی سایت فروشگاهی ووکامرس رعایت میشود؟

طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی گاه‌و‌بیگاه مغازه‌ها به دلیل کرونا، سایت شما تنها ویترین و شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌وقت تعطیل اینجا نخواهد شد.

ما این امکان را در تمام سایت‌های فروشگاهی که طراحی کرده‌ایم در نظر خواهیم گرفت. کاربر با انتخاب گزینه‌ی مقایسه‌ی دو یا چند محصول در صفحه‌ی نتایج جستجو، ویژگی‌های محصولات مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

جست و جوی پیشرفته و سریع محصولات و محتواهای بارگذاری شده در سایت امکان فعال کردن امتیاز ستاره ای در دیدگاه‌ها

Report this wiki page