طراحی سایت پیشرفته

Wiki Article

از آنجایی که هسته اصلی این سیستم رایگان است، می توان هر نوع سایتی را اعم از شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، خبری و ... طراحی نمود. همین مساله سبب شده است تا هزینه های طراحی سایت با وردپرس به حداقل برسد.

راه‌اندازی یک مغازه‌ی بزرگ که بتواند تمام کالاهای مورد نیاز مشتری را به آن‌ها تحویل دهد همان اندازه دغدغه دارد که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی مشکل و دردسر ساز است.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

با کلیک بر روی “تنظیمات فروشگاه” شما وارد صفحه زیر خواهید شد.

به روزرسانی سایت که شامل قراردادن مطالب جدید، محصولات جدید، خبرها و غیره است، نیازمند رعایت اصول اولیه سایت و سئو است. این کار که یکی از خدمات طراحی سایت به صورت تخصصی توسط سایت کار انجام می شود. پیشتیانی سایت

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته به صورت کاملا فارسی و راستچین

بنابراین در انتخاب افرادی که برای سئو و یا سفارش تولید محتوا مراجعه می کنید، دقت نمایید. چراکه ممکن است قیمت سئو مناسبی داشته باشند یا هزینه تولید محتوا در این شرکت‌ها پایین باشد، اما به دلیل عدم تجربه و تخصص کافی، ناخواسته رتبه سایت شما را کاهش دهند و یا گوگل وب سایت شما را جریمه کند.

لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی وب رمز از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود سایت منبع با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، یک نکته‌ی کلیدی در طراحی سایت‌های فروش اینترنتی وجود دارد که در اکثر موارد از دید بسیاری از کارفرمایان و طراحان سایت‌ها دور می‌ماند. جلب اعتماد مشتری، حیاتی‌ترین بخش برای فروش محصولات است.

از آنجایی که اولین چیزی که کاربران می بینند ظاهر سایت است، پس باید به این نکته توجه زیادی شود.

صفحه نتایج جستجو قلب تپنده‌ی یک سایت فروشگاهی است. این صفحه، بخشی است که کاربر تصمیم می‌گیرد با یک کلیک محصول را بخرد یا سایت شما را ترک کند.

همچنین برای تهیه درگاه پرداخت بانکی مستقیم نیاز به نماد اعتماد است. برای درگاه غیر مستقیم به نماد اعتماد نیازی نیست.

ما این امکان را در تمام سایت‌های فروشگاهی که طراحی کرده‌ایم در نظر خواهیم گرفت. کاربر با انتخاب گزینه‌ی مقایسه‌ی دو یا چند محصول در صفحه‌ی نتایج جستجو، ویژگی‌های محصولات مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

تصور کنید که می‌خواهید یک سایتی داشته باشید، که از طریق آن خدمات خود را به فروش برسانید. مطمئنا امکاناتی که برای این سایت در نظر گرفته می‌شود با امکانات یک سایت شخصی، بسیار متفاوت خواهد بود.

Report this wiki page