طراحی وب سایت

Wiki Article

برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع، با ارایهٔ منابع معتبر این مقاله را بهبود بخشید. مطالب بی‌منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کرد.

برعکس هاست اشتراکی، هاست اختصاصی فقط و فقط در اختیار یک سایت یا شخص قرار دارد. تمام منابع سرور با تمام قوا، آمادۀ خدمت‌رسانی به همان سایت است.

اگر نگاهی به سایت‌های پر طرفدار بیندازید، متوجه رابطه تنگاتنگ طراحی و بالا بودن رتبه سایت در موتور‌های جست‌وجو خواهید شد.

همچنین شما بدون محدودیت در زمان و مکان، می‌توانید فروشگاه خود را مدیریت کنید.

مدت زمان مطالعه ۲۰ دقیقه

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

اگر مطلقاً هیچ‌چیزی از دنیای کامپیوتر نمی‌دانید و به هر دلیلی دوست ندارید ساخت سایتتان را به شخص دیگری واگذار کنید، استفاده از سرویس‌هایی مثل پرتال و سازیتو را به شما توصیه می‌کنیم.

مطالب، جوهر کلام و اطلاعات درون سایت باید مطابق با کلیک کنید هدف سایت بوده و طیفی از عموم ساخت سایت را نشانه رود که به دنبال اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.

بسته به اجناسی که ارائه می‌کنید، آن‌ها را با دسته‌بندی‌های گوناگون از یکدیگر متمایز کنید.

 طراحی سایت توسط گرین وب 

با توجه به فراوانی و تنوع افزونه‌های وردپرس تقریباً هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرسی اینجا اضافه کرد. مزایای وردپرس

اطمینان داریم با هنر سایت منبع کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان ایران سرور، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی کسب و کار آنلاین شما بمانیم

در می ۲۰۰۴، رقیب وردپرس یعنی مووبل تایپ، اعلام کرد که قیمت‌هایش را تغییر داده‌است.

پس از آن، باید توقع خودتان را زیر ذره‌بین ببرید. از حالا پیش‌بینی کنید که برای یک سال آینده، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و این سایت چه بازدهی‌ای را دارید؟

Report this wiki page