مفتول گالوانیزه و توضیح اصول اولیه سیم گالوانیزه

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حصار سیمی فولادی گالوانیزه یک راه آسان و مفید برای ایمن سازی و ایمن سازی خانه شما خواهد بود.

به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تایید قیمت از واحد فروش قبل از ارسال سفارش الزامی است .

سیم مفتول استیل، نوعی از سیم های مفتول است که انواع مختلفی دارد و در نوع فابریک یا غیرفابریک به فروش می رسد. نوع غیر فابریک، از نوار هایی از جنس استیل تولید می شود و سیم مفتول از نوع فابریک، از میلگرد استیل با قطر مختلف به دست می آید.

این کار باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. در این روش ضخامت پوشش روی بیش‌تر بوده و در نتیجه مقاومت بیش‌تری در برابر رطوبت دارا است. به مفتول تولید شده با این روش مفتول گرم نیز گفته می‌شود.

به طورکلی، مفتول‎هایی که با استفاد از روش گرم تهیه می‎شوند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

در حالت عادی مفتول ، بدون هیچ لایه و عایقی تولید میشود که در نهایت اگر در معرض هوا ، باران و آب از عمر آن میکاهد و موجب میشود از لایه های رویی آن کاسته شود و در نهایت به شکستگی و پوسیدگی منجر شود.

در فرآیند گالوانیزاسیون بر روی مفتول سیاه روکش گالوانیزه قرار می گیرد ، و مفتول به رنگ اینجا کلیک کنید سفید در می آید که به آن "مفتول سفید" یا "مفتول گالوانیزه سفید" می گویند در واقع محصولی که در مورد آن صحبت می کنیم نام های زیادی دارد که همگی را به این محصول نسبت می دهند که شامل مفتول گالوانیزه ، مفتول سفید یا مفتول گالوانیزه سفید می گویند.

برخی از انواع ناخالصیها، کشیدگی ها و نقصهای بلوری موجود در آهن با جذب الکترونها آنها را از محل های آندی دور می‌کنند.

اگر به دنبال اطلاع از لیست کلیک کنید قیمت و خرید مفتول گالوانیزه هستید پیشنهاد می‌کنم که به تولیدی‌های این صنعت مراجعه کنید وب سایت میخ سازی یزد یکی از شرکت های تولید کننده مفتول گالوانیزه به شمار می‌رود که شما می‌توانید از طریق آدرس زیر اطلاعات قیمت و شماره تماس آن را پیدا کنید.

جنس: بر اساس جنس، به دو دسته “نرم” و “سخت” تقسیم می‌شوند. مقدار کربن موجود در مفتول مشخص‌کننده میزان سختی و نرمی مفتول است.

در تولید مفتول گالوانیزه گرم، می‌توان با اضافه کردن آلومینیوم مقاومت سیم مفتول را افزایش داد.

سیم‌گستر این را نگاه کن به عنوان تولید‌کننده‌ی مستقیم مفتول ها به شما تضمین کیفیت و ماندگاری بالای مفتول گرم خودش را ارائه می‌دهد تا خیال شما نسبت به خریدتان راحت باشد و در این حوزه دغدغه‌ای نداشته باشید.

مفتول گالوانیزه که نام دیگر آن مفتول سفید نیز می‌باشد، نوعی سیم پرکاربرد در صنعت است. این مفتول کلیک کنید در به دو روش گالوانیزاسیون گرم و ادامه سرد تولید می‌شود. قیمت مفتول گالوانیزه سفید بر اساس وش تولید و کاربرد آن تعیین خواهد شد.

Report this wiki page