حقایق کمی شناخته شده در مورد قیمت سیم گالوانیزه.

Wiki Article

سایر ویژگی های مفتول های گالوانیزه به روش سرد مقاومت بالا در برابر خمش و پیچش زیاد است.

مجموعه فولاد سازان راه ابریشم به شماره ثبت ۴۸۲۳۲۰ با سابقه ۴۰ ساله حضور مستمر مدیران خود در بازار فولاد ایران، هم در زمینه تولید مقاطع طویل و هم در زمینه بازرگانی داخلی، نامی معتبر در تامین مایحتاج فلزی بزرگترین پروژه‌های ملی کشور است.

فرو رفتن آهن در مخزنی از روی مذاب شده جهت پوشش‌دهی سطح آهن توسط روی را گالوانیزاسیون با روش غوطه‌وری گرم می‌گویند. در این روش از آهن در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی محافظت می شود. این روش یکی از روش های پرکاربرد در برابر زنگ‌زدگی می‌باشد که در گذشته ها نیز از این روش برای گالوانیزه کردن استفاده می شد.

در نتیجه این کار، فلزی به وجود می‌آید که از روی و فولاد تشکیل‌شده است.

زیرا ضخامت لایه‌ی محافظ در روش سرد نیز کمتر از روش گرم است. از ورق گالوانیزه تولید شده به روش سرد در صنعت خودرو سازی خیلی زیاد استفاده میشود.

به طور کلی می‌توانیم اینطور بگوییم که کاربری مفتول‌ها بستگی به انواع آن‌ها دارد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت فولکا می باشد

همچنین این فرایند باعث مقاومت آن‌ها در برابر آتش سوزی می‌شود. در نتیجه حتی در دمای بالا، سیم به راحتی ذوب نمی‌شود و پایدار باقی می‌ماند.

 از مصالح ساختمانی پر مصرف پروفیل می باشد. پروفیل به دو به دو نوع ساختمانی و صنعتی تقسیم می مفتول گالوانیزه گردد. پروفیل های ساختمانی در ساختمان سازی به کار می روند.

این نوع مفتول دارای سطحی صاف، صیقلی و براق است. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن سبب می‌گردد که در محصولات بافتی نظیر انواع توری حصاری، توری گابیون ، توری مرغی و سیم خاردار و… مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال خرید و استفاده از این مفتول لینک منبع مقرون به‌صرفه می‌باشد.

گالوانیزه گرم ظاهری مات و کدر دارد، گالوانیزه سرد ظاهری یکنواخت و براق دارد.

مفتول گالوانیزه گرم در فرآیند کلیک کنید کشاورزی، به عنوان سیم بافندگی در صنعت توری بافی، به عنوان ماده ای برای بسته بندی محصولات و سایر مصارف روزمره کاربرد دارد.

با خرید از شرکت تجارت آهن آلات میثاق کیفیت محصول خریداری شده را تضمین کرده و همچنین محصول را با قیمت رقابتی بازار تهیه می کنید.

از این مفتول برای قالب بندی هم استفاده می شود و با توجه به قطر بالایی که دارد دارای استحکام کششی فوق العاده بالایی است که خیلی خیلی سخت پاره می شود . انعطاف مفتولهای چهار میلیمتر گالوانیزه کم است و این را نگاه کن این لینک منبع به علت ضخامت بالای آن است اما در مقابل به دلیل ضخامت بالای روی در آن در مقابل زنگ زدگی ، خوردگی و پوسیدگی بسیار بسیار مقاوم است و می توان از آن در مناطق مرطوب و شرجی ، حتی مناطق دریایی که آب و هوای اسیدی دارند استفاده نمود .

Report this wiki page