آچار ساده برای سیم گالوانیزه فاش شد

Wiki Article

برای اینکه بتوان مواد را در انواع ساختمان‌ها متراکم یا آن‌ها را به موارد دلخواه متصل کرد، می‌توان نسبت به استفاده از این مفتول‌ها اقدامات لازم را به عمل آورد. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 گالوانیزاسیون چیست؟ در این فرآیند فلز فولاد با فلز روی مورد پوشش قرار می گیرد تا از آن در برابر خطرات اکسید شدن و زنگ زدی محافظت کند.

این محصول در ابتدا برای کفپوش کارخانه های صنعتی و راه پله های سازه های فلزی استفاده می شد. امروزه گریتینگ وارد صنعت ساختمان سازی نیز شده و راه پله های فرار و اسپیرال (پله گردان) را از نوع گریتینگ طراحی و تولید نمود.

از این ورق های گالوانیزه در پانلها و تابلوهای برق، مجراهای هوا و دودکش ها، ناودان ها و لوله بدنه و سقف سوله ها و .. استفاده می شود.

مفتول گالوانیزه همان مفتول سیاه است که طی عملیات گالوانیزاسیون و با فرآیندهای شیمیایی یک لایه پوشش از جنس روی به آن ها اضافه میشود که آن ها را در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم کند و طول عمر آن ها بالاتر برود.

به منظور اطلاع از قیمت انواع سیم مفتول به سایت مدیران آهن مراجعه کنید.

مفتول گالوانیزه انعطاف پذیری بالاتری نسبت به این وب سایت نگاه کنید به نوع ایرانی دارد و کلاف های گالوانیزه چینی دارای وزن های یکسانی ادامه مطلب می باشند.

تولید فنس باعث می شود شما محصولی با کیفیت بالا ، ضد زنگ و ضد رطوبت و نصبی راحت داشته باشید.

همچنین شرکت فولاد صنعت زرین خاورمیانه با ظرفیت بالای تولید فنس باغی ، توری مش ، توری فرنگی ،توری گابیون  افتخار این را دارد با کیفیت ترین فنس و توری را در بازار به مشتریان ارائه دهد.

سایز ۲٫۵ میلیمتر : بعد از سایز ۱٫۵ میلیمتر بیشترین مصرف را دارد و اینجا از آن برای بستن قالبهای فلزی استفاده می شود. از این رو به آن مفتول سیاه قالب بندی نیز می گویند.

سیم مفتول فابریک از کشش و نازک اینجا کلیک کنید کردن خرید مفتول گالوانیزه میلگرد تولید می گردد.

تمام حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت مدیران آهن زاینده‌رود می‌باشد.

در ضمن برای استعلام قیمت روز بازار انواع آلیاژ، قیمت فولاد و قیمت استیل می توانید با شماره ۰۲۱۶۷۲۱۲ تماس حاص فرمائید.

Report this wiki page