ساخت سایت

Wiki Article

بیشتر اشخاصی که می خواهند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنند، طراحی وب سایت دیجی کالا را الگو برای خود قرار می دهند. و البته تلاش می کنند تمام قسمت های فروشگاه آنلاینشان دقیقا مانند دیجی کالا باشد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

این دو با هم تفاوت‌هایی دارند و طبیعتا پلن‌های مختلفی نیز برای هر کدام در نظر گرفته می‌شود.

۴. متون، تصاویر، گالری ها و ... را به سایت خودتان اضافه کنید.

امکان جستجو و فیلتر محصولات برای دسترسی آسان کاربران به محصولات و یافتن سریع آن‌ها

در هر دو صورت باید محدودیتی برای شما به وجود نیاید. این محدودیت‌ها زمان طراحی سایت فروشگاهی و در افزودن محصولات، اضافه کردن ویژگی‌های مورد نظر به آن، فیلترهای مختلف، امکان جستجو و… از نمونه‌هایی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی الزامیست.

پس تا الان باید متوجه اهمیت داشتن سایت ساخت وب سایت شده باشی. چون میدونی که از اینستاگرام نمیشه درآمد داشت وقتی خودت حضور نداری.

بسته به اجناسی که ارائه می‌کنید، آن‌ها را با دسته‌بندی‌های گوناگون از یکدیگر متمایز کنید.

در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده ادامه مطلب است، در قسمت نظرات بنویسید.

درحالی که اینهمه وبسایت معروف و بزرگ هست که با وردپرسه + هزاران سایتی که تو جستجو روزانه واردشون میشیم و وردپرسی هستند.

ولی برای گرفتن درگاه پرداخت غیرمستقیم، نیاز نیست از هفت‌ خوان رستم عبور کنید. کافی است ثبت‌نام کنید تا پس از احراز هویت، درگاه کلیک کنید در اختیار شما گذاشته شود.

زمانی که یک فروشگاه اینترنتی با وردپرس راه اندازی می‌کنید، در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد. راه اندازی این فروشگاه با وردپرس، به شما این امکان را می‌دهد که از قالب‌های متنوع و افزونه‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد برای طراحی فروشگاهتان استفاده کنید این افزونه‌ها برای هر نوع فروشگاه اعم از فروش محصولات و یا فروش مطالب آموزشی، مناسب است.

آیا همه وبسایت ها مثل هم هستن؟ آیا همشون یه ویژگی و امکانات دارند؟ قطعا سایت منبع نه!

مدت زمان مطالعه کلیک کنید ۱۱ دقیقه رشد کسب‌وکار اینترنتی

Report this wiki page