طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

نهایت تلاشتان را بکنید تا گشت‌وگذار در سایت را برای کاربر آسان کنید. دسته‌بندی موضوعات می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.

مجموعه‌ای از معروف‌ترین آهنگ‌های آهنگساز افسانه‌ای دیزنی، آلن منکن، به همراه بیوگرافی او در این وب سایت قرار داده شده است. تجربه کاربری آسان این سایت، در کنار لذت بردن از آهنگ‌های خاطره‌انگیز این آهنگساز معروف، تجربه‌ای هیجان‌انگیز به بازدیدکنندگان سایت هدیه می‌دهد و آن‌ها را ترغیب می‌کند تا مدت زمان بیشتری را به‌مرور خاطرات دوران کودکی خود بپردازند.

مشتریانی را هدف می‌گیرید که محصول را به سبد خرید اضافه‌ کرده‌اند و به هر دلیلی، صفحه را ترک کرده‌اند.

خلاقیت می تواند شما را معروف کند و به آسانی برند شما را بسازد

بعد از واردکردن محصولات در سایت، باید سازوکار ساده‌ای برای تکمیل فرایند خرید تعریف کنید.

وجه تمایز یک سایت فروشگاهی با دیگر سایت‌ها، محصولاتی است که روی آن قرار دارند.

شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین،گلســـتان جنوبی،پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه

فروشگاه آنلاین را می‌توان در اینجا کلیک کنید اینستاگرام یا حتی تلگرام هم راه‌اندازی کرد؛ ولی هیچ‌کدام به‌اندازهٔ داشتن سایت موثر و مطمئن نیستند.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش سایت منبع فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

خب بیایید برویم سراغ نمونه سایت های فروشگاهی از نظر طراحی.

به‌طور کلی، فروشگاه‌سازها برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌ترند؛ آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند چه پول و چه زمان زیادی را برای طراحی و نگهداری سایت خرج کنند.

امروزه طراحی سایت فراتر از بحث زیبایی است و عملکرد این سایت کلی وب‌سایت را برای تعریف طراحی سایت در نظر می‌گیرند.  طراحی سایت، شامل فرایند برنامه‌ریزی و ترتیب دسترسی به محتوا است و فاکتور‌های مختلفی مثل برنامه‌های وب، اپلیکیشن‌های موبایل و رابط کاربری نیز در نظر گرفته می‌شود.

چند مورد از مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس را نام می بریم:

تمام استانداردهای سئو اینجا (بهینه سازی برای این سایت موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

Report this wiki page