خرید مفتول گالوانیزه و حقایق ناشناخته درباره سیم گالوانیزه

Wiki Article

این همان چیزی است که آن را برای استفاده در فضای باز، مانند روی نرده ها، بسیار مناسب می کند و باعث می شود تا از زنگ زدگی جلوگیری شود.

معمولاً کیفیت عملیات گالوانیزاسیون تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت مفتول گالوانیزه

کارخانجات تولید کننده این محصول برای تولید آن، شمش مورد نیاز برای ساخت را در کوره های بسیار گرم قرار داده و با دمایی در حدود ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد حرارت می دهند تا به صورت کامل گداخته و ذوب شود.

فولاد گالوانیزه گرم محافظت عالی در برابر خوردگی ایجاد می کند که می تواند اغلب چند دهه طول بکشد، حتی اگر در معرض شرایط سخت آب و هوایی قرار گیرد.

این محصول گالوانیزه به دلیل رنگ روشن و درخشانی که دارد، قابل شناسایی است.

مطالعات متعددی برای مشاهده اثرات گالوانیزه گرم بر روی خواص مکانیکی انواع مختلف فولادها انجام شده است که شرح یکی از آن ها و نتیجه آن در این مقاله آورده شده است:

سیم های گالوانیزه در مقابل اکسید شدن و قیمت مفتول گالوانیزه زنگ زدگی در انواع شرایط جوی و آب و هوایی مقاوم می باشند.

در نهایت از تمام این محصولات جهت حصارکشی باغات و کشاورزی و هم‌چنین در صنعت ساختمان، قالب‌بندی و بسته‌بندی و صدها مورد دیگر استفاده می‌شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در روش خرید سنتی شما بایستی در درجه اول به دنبال پیدا کردن مراکز خرید این محصول باشید. با فرض پیدا کردن مراکز خرید چالش های دیگری نیز پیش پای شما قرار دارد.

مفتول های گالوانیزه به دو دسته نرم و سخت تقسیم بندی می شوند بنابراین لازم است پیش از خرید از انواع این محصول آگاهی یابید و با توجه به نوع استفاده بهترین سیم گالوانیزه را انتخاب نمایید. نرمی یا سخت بودن سیم های گالوانیزه مربوط به میزان کربن به کار رفته در آن ها می باشد.

این محصول از نظر جنس و روش تولید، به صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

مهره ها، پیچ ها، ابزارآلات و انواع سیم ها اکنون گالوانیزه شده اند زیرا این فرآیند ارزان است و به افزایش طول عمر فلزات کمک می کند.

بدین ترتیب در مواردی که نیاز است سیم جهت بستن دو قطعه به هم مورد استفاده قرار بگیرد و نیاز به پیچ دادن با گاز انبر دارد، نمی توان از نوع سخت استفاده کرد.

Report this wiki page