ملاحظاتی که باید در مورد خرید سیم گالوانیزه بدانید و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول گالوانیزه به دلیل مقاوم بودن آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که امروز قرار است در این مقاله، به برخی از آن ها اشاره کنیم.

همچنین روش تولید آن به دو روش سرد و گرم است که معمولا شما در ایران، نوع گرم آن را مشاهده می کنید.

این بدان معنی است که علاوه بر اینکه در برابر زنگ‌زدن مقاومت دارند، از آسیب‌های زمان حمل و نقل نیز در امان هستند.

همچنین امکان مقایسه قیمت ها را نیز در فروشگاه های مختلف دارید. این مهم باعث می شود تا بتوانید بهترین قیمت ها را برای خود برگزینید. البته به کیفیت نیز توجه داشته باشید و همراه با کنترل کیفیت قیمت ها را مقایسه نمایید.

درپوش گالوانیزه دنده ای در انواع مختلف گالوانیزه‌ی سفید و سیاه به صورت دنده ای و رزوه دار تولید میشود.

شرکت سیم و کابل اصفهان > نوشته ها > مقالات > سیم مفتول گالوانیزه

این نمونه توری از مقاومت و استحکام مطلوبی برخوردار است و در اندازه‌های مختلف، بر اساس وزن به فروش می‌رسد.

از جمله ویژگی‎های فنی سیم گالوانیزه به موارد زیر اشاره شده است:

تمام موارد ذکر شده تنها بخشی از کاربرد های سیم رابیتس بندی محبوب و پر کاربرد بود. مسلماً مفتول گالوانیزه با مزیت های فراوانی که دارد، در موارد بسیاری نسبت به محصولات مشابه ارجحیت دارند.

یکی از مشکلات عمده ای که ممکن است برای نوع فولادی به وجود بیاید، زنگ زدگی می باشد. در اغلب موارد پس از استفاده از این نوع، رسیدن رطوبت به آن اطلاعات بیشتری دریافت کنید اجتناب ناپذیر می باشد. معمولاً فولاد بدون روکش «روی» مقاومت چندانی در برابر رطوبت نداشته و سریع دچار زنگ زدگی می شود.

مفتول گالوانیزه برای تولید انواع توری، توری حصاری، توری مرغی، توری گابیون و سیم خاردار به کار گرفته می شود تا مانع از خوردگی و افزایش طول عمر آن شود.

سیم مفتول گالوانیزه با توجه به روش تولید آن به دو دسته‌ی مفتول گالوانیزه گرم این سایت و مفتول گالوانیزه سرد اطلاعات بیشتری دریافت کنید نیز تقسیم‌بندی می‌شود:

زنگ‌زدگی نام دیگر اکسید آهن می‌باشد و زمانی رخ می‌دهد که آهن یا آلیاژ حاوی آهن مانند فولاد برای لینک منبع مدت طولانی در معرض اکسیژن و رطوبت باشد. با گذشت زمان اکسیژن با فلز در سطح اتمی ترکیب شده و ترکیب جدیدی به نام اکسید را تشکیل می‌دهد که باعث تضعیف پیوندهای فلز می‌شوند.

ورق فولاد گالوانیزه دارای کاربردهای زیادی است که در ادامه به چند نمونه دیگر از آنها اشاره اطلاعات بیشتر می‌کنیم. 

Report this wiki page